حسنوند گفت: 2550 بسته معیشتی در سالروز شهادت سردار سلیمانی در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع می شود.

 

سرهنگ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهید سلیمانی برنامه هایی در نظر گرفته شده که یکی از برنامه ها توزیع دو هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا است.

وی افزود: تاکنون در چند مرحله بسته های معیشتی و بهداشتی تهیه و توزیع شده و در این مرحله نیز  روز شنبه بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به برنامه های فرهنگی هنری در دهه بصیرت تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، مسابقه دلنوشته ای برای سردار، نقاشی، کلیپ، راه اندازی کاروان های در سطح شهر و سرودن شعرهای حماسی، نشست های بصیرتی و روشنگری در پایگاه ها و مساجد، جشنواره خوشنویسی در فضای مجازی، مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

حسنوند بصیرت را یکی از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی برشمرد و عنوان کرد: بصیرت و ولایت مداری شهید سلیمانی در درجه بسیار بالایی قرار داشت و سالها خالصانه و عارفانه به اسلام و انقلاب خدمت کردند.

وی بیان کرد: مکتب مجموعه ای از باورها و اعتقادات است که شهید سلیمانی به همه اعتقادات دینی و ارزشی ایمان داشت و به همه آنها عمل می کرد و در این مکتب شاگردان زیادی تربیت می شوند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی دارای ابعاد معنویت، عقلانیت، عدالت و ولایت مداری است و با توجه به اینکه اخلاص در همه کارهایش داشت، خود را هم برای شهادت آماده کرده بود.

حسنوند گفت: در  بُعد عدالت به دنبال استحقاق حقوق محرومین و مستضعفین بود و از آنها در برابر ظالمان و دشمنان حمایت می کرد، همچنین حاج قاسم در ولایت پذیر بودن ممتاز بود و این از مهمترین ابعاد شخصیتی سردار دلها بوده که سبب شد تا محبوبیت خاصی در بین مردم داشته باشد.