( Bahrololoom News ( News Site: Cultural and Social

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

سردیس مادر شهیدان "حسینی نسب" در بروجرد رونمایی شد

مشکات نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 07 شهریور 1402

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سردیس حاجیه خانم کبری گودرزی مادر شهیدان "سید عباس" "سید حسن" و سید علی حسینی نسب" با حضور مسوولان در باغ فدک بروجرد رونمایی شد.

شهردار بروجرد روز یکشنبه در آیین رونمایی از سردیس مادر شهیدان حسینی نسب افزود: شهدا چراغ راه هستند، خانواده این عزیزان نیز چشم و چراغ ملت ایران است.

یحیی عیدی بیرانوند اظهار کرد: شهدا از جان خود در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گذشتند و امروز همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

وی بیان کرد: سردیس مادر شهیدان حسینی نسب به پاس قدردانی از ایثار و فداکاری کادران شهدای شهرستان رونمایی شد.

وی اضافه کرد: شهدا و جانبازان در هشت سال جنگ تحمیلی با خدا معامله کردند و امروز همه ما باید به خانواده‌های شهدا خدمت کنیم.

برادران شهید سید حسن، سید عباس و سیدعلی حسینی نسب در سال‌های ۶۰ و ۶۱ و ۶۸ (از شهدای تفحص) به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در آیین رونمایی از سردیس مادر شهیدان حسینی نسب فرماندار ویژه شهرستان بروجرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و جمعی از مسوولان استانی، شهرستانی و خانواده‌های شهدا حضور داشتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجیدرضا نوروزی

پنج طرح گازرسانی در بروجرد کلنگ زنی و افتتاح شد

مجیدرضا نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 07 شهریور 1402

رییس شرکت گاز بروجرد گفت: پنج طرح گازرسانی صنعتی و خانگی در این شهرستان همزمان با هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح شد.

شاهرخ همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بحرالعلوم افزود: از جمله این طرح‌ها گازرسانی به ۱۳ واحد صنعتی، تولیدی، خانگی و مجتمع خدمات رفاهی است.

وی افتتاح گازرسانی به پنج روستای دره حسین، بردبل ورکوه، لتستان، مله کبود و بازگیر و افتتاح ساختمان اداری شهر اشترینان از دیگر طرح‌ها عنوان کرد.

رییس شرکت گاز بروجرد تاکید کرد: همچنین به مناسبت هفته دولت و تسریع در خدمت رسانی به روستائیان، عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی مدیران، گازرسانی به چهار روستای کولیدر، سراب پنبه، چنار و یارمحمد آغاز شد.

همتی اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده و با بهره برداری از این طرح‌ها بروجرد به عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد.

رییس شرکت گاز بروجرد مجموع مشترکان این دستگاه را ۱۳۰ هزار مورد عنوان کرد و یادآور شد: ۲۸ هزار مشترک روستایی و ۹۹ هزار مشترک شهری این شهرستان از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجیدرضا نوروزی

مسوول هماهنگ کننده اهدای عضو بروجرد گفت: اهدای اعضای بدن «امیرحسین اسماعیلی» شهروند این شهرستان به پنج بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید

محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 07  شهریور  1402

زهرا امرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بحرالعلوم اظهار کرد: این جوان ۳۰ ساله بروجردی دوم شهریور به دلیل سقوط از ارتفاع دچار ضایعه مغزی و در بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری شد.

وی افزود: پس از تایید مرگ مغزی در سوم شهریور با رضایت خانواده اهدای عضو آن مرحوم انجام شد.

مسوول هماهنگ کننده اهدای عضو بروجرد افزود: تاریخ پنجم شهریورماه بیمار جهت اهدا عضو به تهران منتقل شد.

امرایی ضمن قدردانی از خانواده ایثارگران اهدا عضو از پزشکان جراح اعصاب و پرسنل ICU بیمارستان چمران به خاطر تلاش و زحماتی که در مراقبت و نگهداری از بیماران مرگ مغزی متحمل می‌شود، قدردانی کرد.

وی بیان کرد: با اهدای اعضای این شهروند بروجرد تعداد اهدا عضو در این شهرستان به بیش از ۵۰ مورد رسیده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجیدرضا نوروزی

فاز اول جاده سلامت باغ فدک و فاز دوم مسیر تپه شهدا بروجرد همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید

مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 07  شهریور 1402

شهردار بروجرد روز دوشنبه در آیین افتتاح جاده سلامت تپه شهدا و باغ فدک بروجرد افزود: برای احداث فاز اول جاده سلامت تپه شهدا و فاز دوم جاده سلامت باغ فدک بروجرد ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

یحیی عیدی بیرانوند اظهار کرد: برای فاز یک اجرای پیاده راه ساحلی و بهسازی و نور پردازی باغ فدک ۳۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی اضافه کرد: همچنین برای اجرای فاز ۲ جاده سلامت و برج‌های نوری تپه شهدای گمنام ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار بروجرد ادامه داد: ظرفیت‌های گردشگری بروجرد با اجرای طرح‌های موجود افزایش می‌یابد.

عیدی بیرانوند اظهار کرد: طرح‌های گردشگری جاده سلامت تپه شهدا در سه فاز با حدود ۴۶ هکتار است که به زودی ظرفیت گردشگری آن تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: نور پردازی تپه شهدا تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز در دست اجرا است.

شهردار بروجرد گفت: در اطراف تپه شهدا دره نشاط وجود دارد که مشاور در حال بررسی طرح برای نصب پل معلق است.

عیدی بیرانوند افزود: تل سیژ و مجموعه هتل گردان برای رونق گردشگری در تپه شهدا احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آسفالت در سطح شهر بروجرد انجام شده و هم اکنون ۱۲ تبم کار آسفالت را در شهر انجام می دهند.

فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: دولت سال دوم خود را پایان داد و با عضویت در گروه بریکس، اقدامات خوبی انجام می‌شود که مشکلات اقتصادی را حل و فصل خواهد کرد.

مسلم مرادی افزود: دولت در حال پاسخگویی و ترمیم است و در حال کمک به شهرداری ی ها است و با صدور مجوز کسب و کار در طول سه روز در حال رونق کسب و کار است، وضعیت اقتصادی در ماه های آینده رو به اصلاح است.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت مساعدت و تعامل است، اضافه کرد: دولت مردمی همواره به دنبال رونق کار مردم است، امروز شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را برای ایجاد نشاط اجتماعی انجام می‌دهند.

فرماندار بروجرد گفت: در حوزه خدمات شهری از جمله ترافیک، رفع سد معبر، گردشگری و آسفالت معابر و خیابان‌ها اقدامات خوبی توسط شهرداری انجام شده است.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: طرح‌های شهرداری بروجرد برای رفاه حال شهروندان است زیرا در حکومت اسلامی ایران خدمت به مردم عبادت است.

محمد پاپی نژاد افزود: امروز افتخار خدمت رسانی به مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد شده و رضایتمندی مهمترین عامل کار جهادی در شورا و شهرداری بروجرد است.

وی اظهار کرد: زمینه کار و فعالیت در شهر بروجرد وجود دارد، در چند ماه آینده شاهد اقدامات خوب شهرداری و شورا برای ارتقا سطح گردشگری خواهیم بود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مجیدرضا نوروزی