محمد نوروزی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز، دوم خرداد 1403

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شهادت پاسخ خدمت صادقانه و بی منت است، گفت: امروز امنیت کشور با پشتوانه ولایت فقیه بدون هیچ تزلزلی برقرار است و راه شهدای دولت مردمی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز دوشنبه در مراسم عزاداری و گرامیداشت شهدای دولت و ملت که در مصلای امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن خیال نکند کشور بهم می ریزد بلکه امنیت برقرار است و به فرموده رهبر معظم انقلاب هیچ اختلالی در امور کشور ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: در کشورهای دیگر اگر چنین حادثه ای رخ دهد، اوضاع بهم ریخته می شود اما کشور ما اینگونه نیست و حوادث بسیاری را تاکنون پشت سر گذاشته است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: این انقلاب همچنان به پیشرفت های خود را ادامه می دهد و باید تلاش شود که راه شهدا ادامه داشته باشد.

وی گفت: ما همچنان محکم و قوی ایستاده ایم و این حوادث نه تنها ما را سست و متزلزل نمی کند بلکه جدی تر و مصمم تر راه نورانی شهدا را ادامه می دهیم.

 آنچه در این مراسم از همان لحظات آغازین مراسم به چشم می‌خورد، حزن و غمی بود که در موسم عزاداری هایی که یک خانواده عزیزی از دست می دهد دیده می شد و همین آن را با مراسمات یادبود و عزاداری رسمی و معمول متفاوت می کرد.
بانوان با کودکان خردسال خود در مراسم حضور داشتند و هق هق گریه ها آنها در گوشه و گوشه مصلای به گوش می رسید.
با بغضی که در صدا را لرزان می گرد، به هم که می رسیدند، تسلیت می گفتند و در کنار هم بلند بلند گریه می کردند.

مراسم گرامیداشت شهدای دولت و ملت در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد با حضور مسوولان و مردم شهید پرور برگزار شد.

هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.