فرهنگ بسیجی میان ملت ایران نهادینه شود

امام جمعه بروجرد گفت: فرهنگ بسیجی میان ملت ایران نهادینه شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گردهمایی بزرگ بسیجیان بروجرد که روز سوم آذرماه در سینما فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی عارف بزرگ و عارف عملی بود و انسان زاهد و مخلص است.

وی تصریح کرد: مردانی که در جبهه ها عمار گونه جنگیدند همان شهدایی هستند که هشت سال شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: عشق به پروردگار باعث شد با عشق بجنگند و از خون خود بگذرند از چیزی غیر از خدا نمی‌ترسیدند چون برای خدا جنگیدند.

حسینی اضافه کرد: علی‌رغم مشکلاتی که دشمن برای ما درست می‌کند مردم راهشان را ادامه خواهند داد و امیدواریم دولت فعلی مشکلات موجود را برطرف کنند.

وی بیان کرد: تا زمانی‌که ما راه خودمان را برویم دشمن دست برنخواهد داشت و ما را رها نمی‌کند و امکان ندارد اینها برجام را به نفع ما رقم بزنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند، ادامه داد: اروپا ۱۱ تعهد داشته‌اند ولی یکی از آنها را عملی نکردند.

حسینی اظهار کرد: باید فرهنگ بسیجی در میان ملت ایران نهادینه شود و ترویج پیدا کند و بسیج باید بصیرت خود را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ کار جهادی است نه فرهنگ کار ساعتی و با نهادینه کردن فرهنگ بسیجی می توانیم بسیاری از مشکلات موجود را حل کنیم.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: باید خود را بدهکار شهدا، جانبازان و خانواده‌های که فرزندان خود را در راه اسلام تقدیم کرده‌اند، بدانیم.

حسینی با بیان اینکه باید مدیران انقلاب و جهادی در راس امور باشند، افزود: اطاعت از ولایت، اتحاد و ... از ویژگی‌های بسیجی است.

ایسنا/لرستان