گزارشگر محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 24خرداد1401

مدیر امور سینمایی حوزه هنری لرستان از اکران فیلم «هناس» در سینما فلسطین بروجرد و سینما استقلال خرم‌آباد خبر داد.

رضا نیک اعتقاد با اشاره به موفقیت‌های فیلم «هناس» افزود: این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شد و توانست در چند رشته کاندیدا شده و برنده سیمرغ بلورین این جشنواره شد.

وی گفت: «هناس» فیلمی ایرانی به کارگردانی «حسین دارابی» و نویسندگی «احسان ثقفی» و «مهدیه عین‌اللهی» و تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفاه» است و پخش آن بر عهده مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری است، با پرداختی متفاوت، به بخش‌های مختلفی از زندگی شهید «داریوش رضایی نژاد» می‌پردازد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری لرستان گفت: «مریلا زارعی»، «بهروز شعیبی»، «وحید رهبانی»، «سیاوش طهمورث»، «سولماز غنی»، «امین میری»، «علیرضا نایینی» در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

نیک اعتقاد افزود: فیلم «هناس» روایتگر ماجرایی عاشقانه در تلاطم یک زندگی است، این فیلم به نوعی روایت‌گر قصه زنی است که زندگی اش را در آستانه فروپاشی می‌بیند و به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن خانواده اش، دچار تشویق‌ها و نگرانی‌های درونی می‌شود و تلاش‌های عاشقانه ای برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم می‌کند.

ایشان ادامه داد: امکان اکران سیار این فیلم در شهرستان‌ها و مراکز فاقد سینما در سطح استان نیز فراهم است و علاقمندان و سازمان‌ها می‌توانند در این زمینه با دفتر امور سینمایی حوزه هنری لرستان مکاتبه کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری لرستان در پایان گفت: در تلاشیم مراسم اکران مردمی این فیلم با حضور بازیگران و عوامل اجرایی آن را در استان لرستان برگزار کنیم.