گزارشگر محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 25 خرداد1401

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه ثبت نام از بانوان علاقمند به حوزه علمیه خواهران در لرستان همزمان با سراسر کشور تا پایان خرداد ادامه دارد، گفت: تاکنون ۲۹۸ بانوی علاقمند وررود به حوزه علمیه ثبت نام خود را در استان لرستان انجام داده اند.

وی گفت: از تعداد ۲۹۸ بانوی متقاضی تحصی در حوزه علمیه خواهران در استان لرستان ۲۲۵ نفر در سطح ۲ و ۷۳ نفر در سطح ۳ ثبت نام حوزوی داشته اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه امسال ظرفیت پذیرش در سطوح ۲ و ۳ نامحدود است و کیفیت محوری در پذیرش لحاظ شده است، گفت: با توجه اعلام معدل ۱۴ برای ثبت نام، آمار نسبت به سال گذشته اندکی پایین تر آمده است.

مهرابی با اشاره به اینکه تعداد نفرات ثبت نامی در مدارس علمیه خواهران لرستان برای تشکیل کلاس های حوزوی برای مهرماه به حدنصاب رسیده است، گفت: علاقمندان می توانند تا پایان خرداد نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در پایان به فعالیت ۳ مرکز سطح ۳ حوزه علمیه خواهران در لرستان اشاره و خاطر نشان کرد: خواهران علاقمند به سطح ۳ می توانند در خرم آباد رشته های (تفسیر و تاریخ اسلام)، بروجرد(کلام ) و دورود (فقه و اصول ) ادامه تحصیل دهند.