گزارشگر محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 3تیر1401

محمد کرمی رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: طرح شوق رویش با عنوان جوانی، فراغت، پویایی، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، در تابستان امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی در مراکز امور جوانان اجرا می‌شود، اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه‌ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت این عزیزان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم می‌سازد.

 رییس جمعیت هلال احمر بروجرد افزود: مهم‌ترین هدف سازمان جوانان هلال‌ احمر از برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، فعال شدن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان، استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود در غنی‌سازی اوقات فراغت است.

کرمی اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای طرح شوق رویش بالا بردن تاب آوری جامعه در مواقع بحرانی و حوادث و آشنایی همه آحاد مردم با امداد و نجات در حوادث گوناگون می باشد.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانان برای شرکت در کلاسهای طرح شوق رویش به جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد واقع در خیابان صفا مراجعه کنند.