گزارشگر محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 01 مرداد 1401

امروز امام جمعه شهرستان بروجرد، حضرت حجه الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی، با خبرنگاران شهرستان بروجرد نشستی صمیمانه داشتند.

در این نشست صمیمانه ابتدا امام جمعه شهرستان بروجرد درباره اهمیت حرفه خبرنگاری صحبت کردند و گفتند: خبرنگاران باید مشکلات جامعه و مردم را به مسئولان  انعکاس دهند تا رفع گردند. وی افزود: خبرنگاران مانند پلی بین مردم و مسئولان هستند و گزارشات عملکرد مسئولان را نیز به گوش مردم برسانند.

ایشان اضافه کردند: امسال17 مرداد که روز خبرنگار است و سالروز شهادت مظلومانه خبرنگار شهید محمود صارمی است، با همکاری دستگاههای ذیربط و خود خبرنگاران، ان شاءالله با شکوه خاصی و بسیار عالی در زادگاه شهید صارمی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در اسلام خدمت به حیوانات کار پسندیده‌ای است، اما در چارچوب زندگی حیوانات و گفته نشده حیوان را در داخل منزل نگهداری کنند. باید حیوانات در محیط مخصوص به خود زندگی کنند که مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: حجاب در کشور ما یک قانون است. حجاب هم مطابق قانون است و هم شرع مقدس اسلام، و باید همه قانون را رعایت کنند و با کسانی که قانون‌شکنی می‌کنند، برخورد شود.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: در بروجرد مراکزی وجود دارند برای حمایت از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست که بصورت رایگان آموزش‌هایی را ارائه می‌کنند، و پس از این آموزش ها  مشغول به کار خواهند شد، مانند خیاطی و فرش بافی. اما متاسفانه یک سری افراد حاضر نیستند کار کنند. این قضیه باید در سطح جامعه فرهنگ‌سازی شود.

همچنین در این جلسه هریک از خبرنگاران به بیان نظرات خود درباره مسائل موجود در شهر بروجرد پرداختند و سئوالات خود را مطرح نمودند که امام جمعه بروجرد نیز به همه آنها پاسخ دادند.