گزارشگر محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 03 مرداد 1401

سردار حجت اله صالح نژاد ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بروجرد اظهار داشت: بیست و ششمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر با حضور همسران و دختران پاسداران از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار می شود.

وی افزود: هر ساله این جشنواره به میزبانی یکی از شهرهای کشور برگزار می شود که امسال برای دومین بار این جشنواره در بروجرد برگزار می شود که فردا چهارم مرداد این جشنواره افتتاح و تا روز ششم مرداد ادامه دارد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد تصریح کرد: این جشنواره در مجتمع دانشگاه آزاد برگزار می شود که شرکت کنندگان در قالب پنج رشته به رقابت می پردازند که رشته ها شامل شنا، آمادگی جسمانی، والیبال، دارت و تیراندازی بادی می باشد.

سردار صالح نژاد بیان کرد: در کنار برگزاری جشنوراه ورزشی، برنامه های فرهنگی هم در نظر گرفته شده است که با توجه به اهمیت نشاط در سلامت روحی این مهم برگزار می شود که در واقع همسران و دختران پاسداران، عضوی از سفیران فرهنگی بوده و رسالت خطیری را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان با انتخاب آگاهانه حجاب برتر و تعهد و علاقمندی به شئونات اسلامی در عرصه های مختلف از جمله ورزش درخشیده اند و این افراد به عنوان زن مسلمان و دختر انقلابی در این عرصه ها نقش آفرینی می کنند.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد گفت: این جشنواره فرهنگی ورزشی، فرصتی برای تبلور تفکر انقلابی خواهد بود که مسئولان برگزاری این جشنواره در راستای تحقق اهداف فرهنگی و پرداختن به سلامت و نشاط روحی، این برنامه را تدارک دیده اند.

سردار صالح نژاد تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، محفل انس با قرآن، استقرار کارشناس و مشاوره از دیگر برنامه های این جشنواره می باشد.(منبع: سفیرافلاک)