گزارشگر مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 15 مرداد 1401

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: شهید صارمی خبرنگاری شجاع و متعهد بود که در راستای رسالت سنگینی که بر دوش داشت، مظلومانه در راه انجام وظیفه به شهادت رسید.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه افزود: انتظار می رود خبرنگاران مسائل و  مشکلات را به دقت و درستی رصد و به بهترین نحو ممکن منعکس کنند.

ایشان ضمن تاکید بر اصل روحیه امانت داری در انعکاس اخبار افزود: خبرنگاران  رسالت بزرگی در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارند که باید اخبار را به خوبی منتقل کنند و همواره بر اساس مصلحت نظام و مردم گام بردارند.

امام جمعه بروجرد گفت: انتظار می رود خبرنگاران با توجه به اینکه در جریان همه امور، کمبودها و مشکلات هستند برای تسریع در رفع مشکلات طرح و راهکار مناسب ارائه دهند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام سوگواری سیدالشهدا از عزاداران حسینی خواست با رعایت نظم و پرهیز از ایجاد آلودگی صوتی در ساعت های غیر معمول، بر شور و شعور این عزاداری ها بیفزایند و مداحان و مبلغان دینی نیز در راستای  پیوند بین عاشورا و انقلاب اسلامی سخنرانی‌ و مداحی کنند.