مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  29 مرداد 1401

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: بیان واقعیات و حرکت در مسیر جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، باید سرلوحه کار اهل رسانه و خبرنگاران قرار گیرد.

مجید منعمی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای عرصه خبر لرستان که در کنار مزار شهید محمود صارمی در بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: جهاد تبیین به عنوان نقشه راه همه اهل رسانه و خبرنگارانی باشد که دل در گرو اتقلاب و جمهوری اسلامی دارند.
وی بیان کرد: جهاد تبیین در شرایطی از اهمیت فراوانی برخوردار است که دشمنان با استفاده از ابزار و قدرت رسانه سعی در تحریف واقعیات دارند.
معاون استاندار لرستان اضافه کرد: اهل رسانه باید واقعیات را به درستی و بطور صحیح تبیین و روشن سازی کنند.
آیین بزرگداشت شهدای عرصه خبر لرستان شهید محمود صارمی، شهید علیرضا حیدریان و شهید بهرام هژیر با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان حوزه مطبوعات و رسانه لرستان روز پنجشنبه در بروجرد برگزار شد.

فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه در سفر به استان لرستان ضمن دیدار با استاندار لرستان در آیین تجلیل از خبرنگاران در خرم‌آباد شرکت کرد، مهدی پور روز پنجشنبه نیز در بدو ورود به شهرستان بروجرد به دیدار خانواده شهید صارمی رفت و پس از آن در آیین بزرگداشت شهدای رسانه در گلزار شهدای بروجرد شرکت کرد./ایرنا