مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  30 مرداد 1401

امروز باحضور رشید صارمی برادر خبرنگار شهید محمود صارمی و جمع کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بروجرد ، از تلاشهای یکساله خبرنگاران تجلیل شد.

مجید منعمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خدمات مختلف دولت به مردم را منعکس کنند تا همه مردم از خدمات انجام گرفته توسط دولت مردمی آیت الله رئیسی در همه عرصه های خرد و کلان کشور مطلع شوند.

در این جلسه هریک از خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین در این جلسه از عملکرد عالی حمید آقایی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در برگزاری شکوهمند آیین بزرگداشت روز خبرنگار در شهرستان بروجرد مورخ 27 مرداد 1401 با حضور معاون وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط خبرنگاران حاضر در جلسه قدردانی و تجلیل شد.

در پایان جلسه برخلاف عرف معمول، که خبرنگاران به جلوی جایگاه رفته و لوح تقدیر و هدیه خود را از دست مسئولین دریافت می کنند، دکتر مجید منعمی به خدمت تک تک خبرنگاران رفت و لوح تقدیر و هدایای خبرنگاران را در محل نشستن خبرنگاران، تقدیم آنها نمود. این کار بی نظیر و بی سابقه بود و در بروجرد برای اولین بار است که مسئولی برای تجلیل از خبرنگاران به خدمت خبرنگاران می رود. این خلاقیت و نوآوری جلسه واقعا ستودنی و بی نظیر بود و نشان از مردمی بودن فرماندار بروجرد دارد.