مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  3 شهریور 1401

حجت الاسلام مهدوی گفت: در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر کارگروه رسانه ای در ۱۰ شهرستان لرستان تشکیل شد.
حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان امروز در نشست هم اندیشی مسئولان کارگروه رسانه ای شهرستان های لرستان،  که با حضور حجت الاسلام والمسلمین تاتلری معاونت مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور که به صورت وبینار برگزار شد،ضمن تشریح هدف و اساسنامه کارگروه رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر  اظهار داشت: در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و معاند، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کارگروه امر به معروف و نهی از منکر  رسانه ای در ۱۰ شهرستان استان لرستان تشکیل داده است.
وی با اشاره به اهمیت امر به معروف ونهی از منکر اظهار کرد:  امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن و نظام اسلامی است.
معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، یک امری است که می‌توان بر اساس آن حکومت اسلامی تشکیل داد، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی اداره امور مردم را به خود مردم واگذار کردن و هیچ قدرتی به اندازه خود مردم در اصلاح امور و ایجاد نظم در جامعه موثر نیست .
وی با اشاره به معنای معروف، خاطرنشان کرد: هر چیزی که عقل و شرع آن را تایید کند معروف است و آنچه را که عقل و شرع رد کند منکر است.
معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان،  افزود: آمر به معروف و ناهی از منکر باید شیوه مناسب را در امربه معروف و نهی از منکر بداند.
وی با بیان اینکه هرکاری سبکی دارد، خاطرنشان کرد: اگر ما نسبت به شیوه امر به معروف ونهی از منکر آگاه نباشیم، گاهی نه تنها امر به معروف و نهی از منکر اثر بخش نیست بلکه ممکن است، کار بدتر شود.