محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 15 شهریور1401

بختیار رازانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد گفت: بروجرد صنعتی ترین شهر لرستان است که راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آن همانند یک چتر حمایتی برای سرمایه گذاران است. 

وی بیان کرد: معافیت مالیاتی و استقرار گمرک یکی از مشوق های مهم برای سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در لرستان ۲۴ طرح با ۶۰ میلیارد تومان و سه طرح با ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است، اضافه کرد: در زمینه ساخت کارگاه‌های کوچک نیز در لرستان ۱۵ کارگاه در شهرک های صنعتی ایجاد شده است. 

رازانی گفت: پیشرفت صنعت با توسعه شهرک های صنعتی محقق می‌شود.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان نیز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی رونق اشتغال و تولید را به همراه خواهد داشت.

فاطمه مقصودی افزود: در منطقه دهکرد زمین های خوبی برای منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد ولی چون منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه مصوب شده است همه ما همکاری می کنیم.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد اظهار داشت: ۱۰ سال است که این منطقه به عنوان شهرک صنعتی معرفی شده که در دولت جدید با همکاری رییس جمهور منطقه ویژه اقتصادی مصوب شد و امروز شاهد عملیات اجرایی آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد ، علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، امام جمعه اشترینان و نمایندگان مردم بروجرد حضور داشتند.