مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 16 شهریور 1401

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: امسال در حوزه خودکفایی و اشتغال مبلغ ۳۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال، معادل سه میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پرداخت شده است.

محمد باجلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پرداخت ها در حوزه خودکفایی و اشتغال و در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش به تعداد ۱۸۰ مورد انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش افزود: بیشتر طرح های اشتغال در زمینه هایی همچون خدمات، صنایع دستی، دامپروری، کشاورزی و حمل و نقل اجرا می شود.

باجلان با اشاره به اقدامات کمیته امداد در زمینه احداث و تعمیر مسکن مددجویان تحت پوشش بیان کرد: در حوزه مسکن و عمران نیز ۲۱ مورد احداث و تعمیر طی سال جاری انجام که میزان ۱۹ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال معادل یک میلیارد  و ۹۰۴ میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

رییس کمیته امداد بروجرد یادآور شد: توانمند سازی و خودکفایی مددجویان تحت پوشش یکی از اهداف و اولویت های مهمی است که توسط این نهاد حمایتی دنبال می شود و در همین راستا پرداخت تسهیلات، ارئه امکانات و سایر خدمات اعم از ساخت و تعمیر مسکن مددجویان انجام می شود.