مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  22 شهریور 1401

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد گفت: ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شده که این مقدار نسبت به سال گذشته رشد ۱۴۰ درصدی داشته است.

علی شاهرودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته تنها ۹ هزار تن گندم از کشاورزان بروجردی خریداری شده بود.
وی افزود: قیمت خرید گندم از کشاورزان طبق مصوبه دولت امسال ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان است و کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید دولتی تحویل داده از پاداش نقدی بهره مند خواهند شد.

رییس اداره غله و خدمات بازرگانی بروجرد بیان کرد: ظرفیت خرید گندم در سیلوی مرکزی بروجرد ۳۰ هزار تن، در سیلوی قدیم هشت هزار تن و در کارخانه آرد شهرستان حدود ۲۰ هزار تن است.
شاهرودی بیان کرد: اکنون ظرفیت هر ۲ سیلوی بروجرد تکمیل شده است.
وی با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی در بروجرد گفت: گشت مشترک متشکل از اداره غله جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، اتحادیه نانوایان و اداره صمت به صورت مستمر بر فعالیت نانوایان در مورد میزان پخت، عدم فروش آرد و وزن نان نظارت می‌کنند.
شاهرودی از تجهیز ۱۰۰ درصدی نانوایی‌های بروجرد به دستگاه فروش نان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک ۳۵۴ واحد نانوایی ملزم به استفاده از دستگاه فروش نان هستند.