مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  25 شهریور 1401

حجت الاسلام «محمدعلی اسدی نسب»، در خطبه های نمازجمعه این هفته بروجرد(25شهریور) با تسلیت اربعین حسینی اظهارداشت: حضور ۲۰ میلیون نفر در کشور عراق نشان از وحدت و همبستگی بین شیعه از دورترین کشورهای اسلامی است.

امام جمعه موقت بروجردحضور مسلمانان جهان اسلام در مراسم پیاده روی اربعین را تجلی عشق و ارادت به مکتب حسین(ع) عنوان کرد و افزود: زائران اربعین در سایه عشق به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) ۳۰۰کیلومتر از نجف تا کربلا را در سایه شوق و عشق و ارادت پیاده روی می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به آثار و برکات اربعین ضروری است، عنوان کرد: خودسازی و تقویت روحیه معنوی از برکات پیادده روی اربعین است.

ضرورت توجه به آثار و برکات گنجینه دفاع مقدس

حجت الاسلام اسدی نسب در بخش دیگری از سخنانش هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: باید از این گنجینه ارزشمند در راستای تربیت و هدایت نسل جوان بهره مند شد.

وی بر ضرورت خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد و اظهارداشت: عزل و نصب مدیران بر مبنای توانمندی افراد و شرایط شهرستان بروجرد مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت بروجرد این شهرستان را محل علم و تمدن خواند و بیان کرد: باید از توانایی افراد متخصص، متفکر، متعهد و کاردان در سطوح مختلف مدیریتی استفاده شود.