محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 31 شهریور1401

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی در دیدار جمعی از نیروهای مسلح شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: حکومت ستمشاهی حکومتی بی اراده،بی هویت و ذلیل در مقابل بیگانگان بود.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)حکومت اسلامی را بر پایه اشاعه و احیا اهداف اسلام بنا نمود، بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام از همان بدو پیروزی انقلاب سعی داشتند ارکان حکومت اسلامی را تضعیف کنند، اما با لطف الهی و رهبری خردمندانه امام خمینی(ره) این توطئه ها و خواب ها ناکام ماند و درخت انقلاب روز به روز تنومندتر و قوی تر شد.

امام جمعه بروجرد گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای یادآوری و معرفی رشادت و ایثار رزمندگان در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب جنگ را بر ایران تحمیل کردند که با این اقدمات هم راه به جایی نبردن، یادآور شد: جوانان با ایثار و از خودگذشتگی و با امکانات محدود در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در پیشرفت های نظامی دستاوردهای ارزشمندی دارد، اضافه کرد: امروز روسیه نیز پهباد ساخت جوانان ایران اسلامی را خریداری کرده و این نشان از پیشرفت ایران در عرصه نظامی و دفاعی دارد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه جوانان شجاع و ایثارگر این مرزوبوم تربیت یافته مکتب اسلام، انقلاب، امام راحل(ره) و رهبری هستند، گفت: امروز سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی الگویی برای آزادی خواهان جهان است.
وی گفت: مردم ولایی، متعهد و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان پای انقلاب، شهدا و فرامین مقام معظم رهبری خواهند ماند و صف خود را از اغتشاشگران و هنجارشکنان جدا خواهند کرد.  
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی روز به روز در زمینه های مختلف دارای پیشرفت های چشمگیری خواهد شد، خاطر نشان کرد: مردم ولایی، متعهد و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان پای انقلاب، شهدا و فرامین مقام معظم رهبری خواهند ماند و صف خود را از اغتشاشگران و هنجارشکنان جدا خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه امروز در کشور ما مشکلات اقتصادی وجود دارد که بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم ها است، افزود: با پیشرفت های روز افزون ایران اسلامی در همه زمینه ها این مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.
امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به اینکه مدیران و مسوولان باید مومن، توانمند، دلسوز و کارآمد باشند، تصریح کرد: مدیری که دغدغه خدمت به مردم را نداشته باشد، مدیر نیست و دلش برای مردم نخواهد سوخت، لذا انتظار می رود مدیرانی در شأن جمهوری اسلامی که دغدغه خدمت به مردم را داشته و تنها نگاهشان به ساعت برای اتمام فعالیت نباشد، انتخاب شوند.