مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  13 مهر 1401

آیت‌الله صدیقی تعامل با مجموعه‌ها و نهادهای مختلف را از عوامل پویایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و تاکید کرد: مجموعه‌های مختلف در تصمیمات خود از مشورت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهره ببرند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ نشست رئیس، دبیر و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دبیر و معاونان شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل ستاد برگزار شد.

آیت‌الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این نشست با اشاره به آیات قرآن و روایات، امر به معروف و نهی از منکر را یکی از شروط جذب نصرت الهی برشمرد و از کم مهری برخی از مسئولان نسبت به ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلایه کرد.

امام جمعه تهران تعامل با مجموعه‌ها و نهادهای مختلف را یکی از مهم‌ترین عوامل پویایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: مجموعه‌های مختلف باید در تصمیمات خود از مشورت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهره ببرند.

وی عضویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در شوراهای فرهنگی کشور را خواستار شد و خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سبب جایگاه و هدفی که دنبال می‌کند، جبهه‌ای است که مجموعه‌های دیگر می‌توانند از این ظرفیت در طرح‌ها و برنامه‌ها به تمام معنا استفاده کنند.

آیت‌الله صدیقی گفت: اگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بخواهد در گفتمان عمومی فراگیر شود و انقلاب ایجاد کند در قدم نخست باید دستش در دست مسئولان فرهنگی کشور باشد تا بتواند فضای عمومی را هدایت و در مدارس، دانشگاه‌ها و جامعه به ایفای نقش بپردازد.

وی تاکید کرد: در مواجهه با مسایل امربه معروف و نهی از منکر نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و در اجرای احکام الهی جدیت به خرج دهیم.

در پایان این جلسه، حکم ریاست شورای امر به معروف و نهی از منکر شورای عالی انقلاب فرهنگی به حجت الاسلام دکتر عاملی توسط آیت الله صدیقی اعطا شد.