محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 13 مهر 1401

زنگ جشن عاطفه ها روز سه شنبه به صورت نمادین در مدرسه شهید فیاض بخش بروجرد با هدف مشارکت در کمک به دانش آموزان نیازمند نواخته شد.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد در حاشیه نواخته شدن زنگ جشن عاطفه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله با برپایی جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس، پایگاه هایی به منظور مشارکت مردم در جشن عاطفه های برپا می شود که هر میزان و مبلغی که از پایگاه های دایر شده در مدارس جمع آوری شود به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدرسه کمک خواهد شد.

جمشید باجلان افزود: در جشن عاطفه های امسال پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی که همه ساله در میادین اصلی شهر برپا می شد، مستقر نیستند و افراد علاقمند به مشارکت در حمایت از افراد نیازمند می توانند به پایگاه های مرتبط که در سه اداره کمیته امداد شماره یک و ۲ و اشترینان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه حمایت تحصیلی از دانش آموزان یکی از محورهای فعالیت این نهاد حمایتی است، اضافه کرد: هم اکنون ، یک هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بروجرد هستند، این دانش آموزان در زمینه تامین لوازم تحصیلی و کمک هزینه های تامین وسایل مورد نیاز حمایت می شوند.

رییس کمیته امداد بروجرد  یادآور شد: سال گذشته مردم شهرستان بروجرد مبلغ یک میلیارد تومان به جشن عاطفه ها کمک کردند که به صورت نقدی، کیف و کفش و لوازم التحریر در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها ‌شکوه همدلی را به نمایش می‌گذارد، ادامه داد: برگزاری این جشن بصورت نمادین در مدارس به تقویت نوع دوستی بین دانش آموزان کمک می کند.