مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 16 مهر 1401

امام جمعه بروجرد گفت: ترویج برنامه های مختلف فرهنگی موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و تشویق جوانان و بصیرت افزایی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه بروجرد افزود: هفته وحدت فرصت مناسبی برای ترویج بیشتر برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی در سطح شهرستان است.
وی اظهار داشت: ترویج برنامه هایی مانند علوم قرانی و دعوت از قاریان معروف قرآنی موجب بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جوانان خواهد شد.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: در هفته وحدت بیش از ۳۰ برنامه مختلف توسط نهادهای مختلف فرهنگی برگزار خواهد شد و از قاریان کشوری دعوت به عمل آمده که به مدت سه روز در شهرستان حضور داشته باشند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مسوولان باید در این مراسمات حضور داشته باشند و مشکلات مختلف محلات شهرستان را بررسی و مرتفع کنند.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بروجرد گفت: امروز دشمن ۲ موضوع را به صورت جدی دنبال می کند که یکی از آنها ناامید کردن مردم از نظام و دیگری تحریف تاریخ و دستاوردهای انقلاب است.
سرهنگ احمد حسنوند افزود: از مهمترین ماموریت های دلسوزان انقلاب جهاد تبیین است و باید تلاش کنیم نقش خود را به خوبی ایفا نماییم.
وی اظهار داشت: در این راستا یکی از اقدامات مهم برگزاری برنامه های مناسبتی است که در قالب هنر و تئاتر خیابانی و پخش سرودهای حماسی با پیام خاص است.
وی حضور مسوولان در مراسم های مختلف در محلات سطح شهر را ضروری دانست و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی باید در سطح محلات، کارخانجات مدارس نیز برگزار شود.