محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 16 مهر 1401

امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان با اجرای تحریم‌های مختلف تلاش کردند ملت ایران را از اهداف خود دور کنند، غافل از اینکه رمز پیروزی این مردم همبستگی و تکیه بر اعتقادات دینی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بروجرد افزود: انقلاب ما موجب شد تا نیروهای آمریکا و انگلیس را از کشور بیرون براند و این حرکت شکستی تلخ و سخت برای استکبار بود.
وی اظهار داشت: تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا هیچ کشوری نبود که بگوید نه شرقی، نه غربی و تنها عظمت و قدرت جمهوری اسلامی بود که وابسته بودن به آنها را کنار زد و مستقل ایستاد.
وی تاکید کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان ساکت ننشسته و مدام در حال توطئه علیه ایران اسلامی هستند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: انقلاب ما نظام جامع، دینی، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است که توانسته توطئه ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات و تحریم‌هایی که علیه او به کار گرفته شده قدرت بزرگی در دنیا محسوب می شود و آمریکا با داشتن پایگاه نظامی در کشورهای منطقه جرات پرتاب حتی یک موشک به سمت ایران را ندارد.
وی ادامه داد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب " دشمن با ایران قوی روبرو است" و قدرت ایران امروز دشمن را عصبانی کرده و با توطئه های فرهنگی و اقتصادی تلاش دارد با ما مبارزه کند که موفق نبوده و نخواهد شد.

امام جمعه بروجرد با تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: برخی تلاش کردند تا چهره نیروهای خدوم انتظامی را خدشه دار کنند اما خداوند عزت و اقتدار بیشتری به آنها داده است.

حجت الاسلام حسینی گفت: نا آرامی های اخیر از توطئه های دشمنان بود و اینگونه ترفندها علیه ایران مانند توطئه ۸۸ همچنان ادامه دارد و ملت ما هوشیار در صحنه ایستاده و این توطئه ها را خنثی کردند.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی (فراجا) با حضور امام جمعه بروجرد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در محوطه جایگاه از یگان های نظامی و انتظامی مستقر در میدان سان دیدند.

در پایان مراسم صبحگاه مشترک، از خانواده های محترم شهدا و تعدادی از پرسنل زحمتکش با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.