مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  16 مهر 1401

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ملت ایران اسلامی همواره با پیروی کردن از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

به گزارش ایرنا، مجید منعمی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام‌جمعه بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: دشمنان انقلاب تلاش می کنند با کاهش روند رو به رشد نظام جمهوری اسلامی زمینه بدبینی ملت ایران به آرمان‌های نظام فراهم کنند.
وی افزود: دشمنان غافل هستند که ملت ایران اسلامی همیشه با پیروی کردن از رهنمودهای ولی فقیه توطئه‌ها و ترفندهای دشمن را خنثی کنند.
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان اضافه کرد: امروز دشمن با تمرکز بر فضای مجازی به دنبال کاهش امنیت در جامعه است.
منعمی با اشاره به هفته وحدت اضافه کرد: در هفته وحدت یک پیوندی به صورت مجدد با نگاه ایجابی برقرار شود از این جهت که دشمن بر فضای مجازی متمرکز شده است.
فرماندار بروجرد ادامه داد: متاسفانه شکاف بین مسوولان و مردم وجود دارد که در مراسمات و مناسک مختلف مردم باید حضور داشته باشند.
منعمی گفت: ملت ایران در همه شرایط برغم وجود مشکلات همواره حامی نظام و انقلاب بوده و با حضور در عرصه های مختلف نقشه های شوم دشمنان را باطل و خنثی کرده اند.
رییس شورای اَسلامی شهر بروجرد افزود: به مناسبت های مختلف نقاطی از شهرستان برای برگزاری مراسمات در نظر گرفته شده که یکی از آنها پارک فدک و پارک شهید بهشتی بوده که مکانهای در آنها برای برگزاری مراسمات پیش بینی شده است
محمد پاپی نژاد افزود: در محله های سی متری انقلاب پارک رسالت و محله لرآباد به صورت چرخشی مراسم هفته وحدت برگزار می شود.