محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 16 مهر 1401

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال شهرستان در راستای رونق تولید و کاهش معضل بیکاری در منطقه باید در اولویت قرار بگیرد.

عباس گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در راستای احیا و اجرای پروژه‌های عمرانی و رونق اقتصادی در این شهرستان با همکاری مسوولان گام‌های بلندی برداشته شده است.
وی با اشاره به اجرای فعالیت کارخانه تولید فروسیلیس بیان کرد: پروژه کارخانه تولید فروسیلیس با پیگیری مستمر و مساعدت مسوولان اجرایی در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد در حال اجرا است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این طرح بزرگ صنعتی در زمینی به مساحت هفت هکتار و با ظرفیت اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر و ایجاد فرصت‌های شغلی غیر مستقیم، در حال اجرا است.

 گودرزی اظهار داشت: همچنین عملیات پروژه تولید روغن های خوراکی به عنوان یک طرح استراتژیک در در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر و با ظرفیت اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از مطالبات چندین ساله مردم بروجرد بود که با پیگیری‌های انجام شده شهریور امسال عملیات اجرایی آن با حدود ۱۰۰ هکتار زمین آغاز و با تامین اعتبارات کارها به سرعت پیش خواهد رفت.

گودرزی یادآور شد: اعتماد مردم، پشتوانه نظام است، مردم از کلنگ زنی های غیر کارشناسی خاطره خوشی ندارند و هر کجا کلنگی بر زمین زده می شود باید سریع عملیات اجرایی شروع شود.
به گفته وی تلاش برای رفع مشکل آسفالت و آب شرب روستایی، فراهم شدن بستر لازم برای رونق تولید و اشتغال در روستاها و احیا و توسعه واحدهای صنعتی را از برنامه های مهم دولت و مجلس ر راستای رفاه مردم اعلام کرد.