مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  17 مهر 1401

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با همکاری بسیج ناحیه مقاومت رزمایش همدلی و احسان در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، امام جمعه بروجرد در این رزمایش گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره در کمین هستند تا با ترفندهای مختلف زمینه دلسردی مردم به نظام را فراهم کنند.
حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار داشت: دشمن دلسوز ما نیست و می خواهد از برخی جوانان ناآگاه و احساساتی سوءاستفاده کند که لازم است جوانان بصیرت داشته باشند.
وی با اشاره به نا آرامی های اخیر در کشور افزود: کسانی که برای تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، دیگران را ترغیب می کنند دشمن هستند و تلاش دارند افکار جوانان را منحرف کنند.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت با بصیرات ایران اسلامی در حوادث اخیر باز هم به صحنه آمدند و نشان دادند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
وی بیان کرد: خانواده نقش مهمی در تربیت دینی فرزند دارد و باید با ارتقا سطح آگاهی جوانان کمک کنند تا فریب تبلیغات دشمن را نخورند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مسوولان نظام، انسان هایی هستند که همیشه برای کمک به نیازمندان همراهی می کنند و محرومیت زدایی و کمک به قشر مستضعف را افتخار می دانند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۶۲۰ بسته نوشت افزار و کیف در مدارس بروجرد بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
سرهنگ احمد حسنوند اظهار کرد: این تعداد بسته نوشت افزار با اعتبار ۳۱۰ میلیون تومان تهیه شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.
وی تصریح کرد: همچنین در نیمه اول امسال بیش از یک هزار بسته نوشت افزار تهیه و توزیع شده که هدف از این مهم این است که دانش آموزان با داشتن لوازم التحریر مورد نیاز، مشغول به تحصیل شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: خوشبختانه خیرین زیادی در امر کمک مومنانه و رزمایش ها مشارکت می کنند که با همکاری حوزه ها، دانش آموزان نیازمند شناسایی و بسته های لوازم التحریر بین آنها توزیع می شود.​​​​​​​