مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  17 مهر 1401

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون مردم شهرستان بروجرد مبلغ یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان به صندوق های صدقات واریز کردند.

جمشید باجلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم شهرستان بروجرد این مبلغ را از ابتدای امسال تا کنون به صندوق های صدقات واریز کرده اند که در سرفصل های متعددی اعم از فعالیت های عمرانی، فرهنگیِ، آموزشی ، درمان، کمک های موردی و تهیه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هزینه می شود.

وی افزود: هم اکنون تعداد ۲۶ هزار و ۷۳۹ صندوق صدقه در شهرستان بروجرد وجود دارد که مردم صدقات خود را به آنها واریز می کنند تا توسط کمیته امداد جمع آوری و در سرفصل های مورد نظر برای مددجویان تحت پوشش هزینه و مصرف شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ مورد تهیه و خرید جهیزیه توسط کمیته امداد بروجرد صورت گرفته که برای هر مورد خرید کالاهای مورد نیاز به مبلغ حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان انجام شده است.

باجلان یادآور شد: کمیته امداد شهرستان بروجرد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.