مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  18 مهر 1401

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان این نهاد ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

" محمد باجلان" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات بصورت ۳۶۱ مورد پرداخت وام بوده است که در سرفصل های مختلفی از جمله کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی، صنایع دستی و سایر موارد مورد نظر متقاضیان انجام شده است تا بتوانند با ایجاد یک کسب و کار درآمدی داشته باشند.

وی افزود: هدف مهم کمیته امداد توانمندسازی نیازمندان و مددجویان تحت پوشش از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی و فراهم کردن بسترهای درآمدزایی برای آنها است در همین راستا تلاش می شود زمینه توانمندسازی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف مهیا شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تا کنون در زمینه تامین مسکن برای مددجویان نیازمند، ۳۱ مورد خرید و احداث مسکن انجام که برای این اقدام مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان صرف شده است.

وی یادآور شد: کمیته امداد شهرستان بروجرد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزارو ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.