مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  21 مهر 1401

حجت‌الاسلام ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه ۱۸مهرماه۱۴۰۱ نمایندگان مجلس که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد به ذکر خاطره جالب و پیام داری پرداخت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت‌الاسلام ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه ۱۸مهرماه۱۴۰۱ نمایندگان مجلس که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد به ذکر خاطره جالب و پیام داری پرداخت؛.

ایشان در بیان این خاطره گفتند: زمان فرماندهی سردار علیرضا افشار، به عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج اقای هاشمی رفسنجانی‌ از رژه بسیجی ها سان دیدند که در آن زمان بنده یک گردان از طلاب را برای شرکت در رژه آورده بودم، در این رژه طلبه ها با لباس رزم و عمامه بودند و خواهران نیز با چادر، بعد از اتمام رژه آقای هاشمی رفسنجانی به سردار افشار گفتند:طلبه ها با لباس نظامی خیلی خوب رژه رفتند ولی خانم ها چادر برایشان دست و پا گیر می باشد، نمی شود لباسی خاص برایشان طراحی شود که آنها راحت باشند؟

حجت الاسلام‌ذوالنور در ادامه بیان خاطره‌گفتند: در آنجا بنده با آقای هاشمی کمی بگو مگو کردیم   و.. بعد ها سردار افشار رفته بودند که گزارشی به مقام‌معظم رهبری بدهند اشاره ای هم‌به رژه و صحبت های آقای هاشمی رفسنجانی کرده بودند.

مقام معظم رهبری فرموده بودند : من از شما و اقای هاشمی رفسنجانی تعجب میکنم،چادر به مثابه مرز است، مرز یک کشور چه حکمی دارد؟ چادر هم همان طور می باشد. اگر جایگاه چادر شکسته شد مرز شکسته شده و دیگر قابل جمع کردن نیست.