مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 24مهر 1401

راهپیمایی و اجتماع بزرگ بانوان با شعار " زن، عزت، هویت ایرانی " صبح یکشنبه در بروجرد از میدان قیام تا میدان تختی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بروجرد در این آیین گفت: کسانی که صحنه گردان اغتشاشات اخیر در ایران هستند از حرام زادگان هستند که به قرآن و اسلام و حجاب اهانت می کنند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اعتراض و انتقاد منطقی مشکلی ندارد ولی اغتشاش یعنی تخریب اموال عمومی و آتش زدن پلیس که منطقی نیست،
وی تصریح کرد: بهترین راه مبارزه با دشمنان، خدمت صادقانه به مردم است و انتظار می رود با کنترل قیمت ها ثبات به بازار برگردد.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: دشمنان گمان می کنند با اغتشاش و تخریب اموال عمومی می توانند نظام را ساقط کنند غافل از آنکه با جبهه مقاومت قهرمان روبرو هستند.
وی بیان کرد: باید مسوولان دستگاه قضایی با اغتشاشگران واقعی برخورد قاطعانه داشته و جازه ندهند مردم بیشتر از این آسیب ببینند.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: رسانه های خود فروخته و فاسد بدانند با دروغ و تبلیغات منفی نمی توانند مردم ایران را فریب دهند زیرا ایران همواره در جهان اقتدار کامل قرار دارد.

در این اجتماع، بانوان انقلابی با حضور چشمگیر خود در محکومیت هتک حرمت‌ها و آشوب‌های اخیر پاسخی دندانشکن به دشمنان و عوامل داخلیِ آن‌ها دادند.
در این راهپیمایی خودجوش و پرشور دختران و بانوان در راستای حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی با شعارهای «آماده‌ایم فرمانده»، «زن، عفت، افتخار» و «مرد، غیرت، اقتدار» و «مرگ بر اسرائیل و آمریکا» و مرگ بر منافق، انزجار خود را از دشمنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی اعلام کردند
دختران نوجوان و جوان بروجردی در کنار بانوان انقلابی با سر دادن شعار و فریادهای کوبنده، خواستار برخورد جدی و محاکمه سردمداران و عوامل اغتشاش‌های اخیر شدند.
فریادهای این بانوان درواقع بر سر شیطان بزرگ یعنی آمریکا و مزدوران آن‌ها به عنوان متهمان ردیف اول اغتشاشات اخیر است.
امروز بانوان انقلابی بروجرد آمدند تا اعلام کنند همچون هشت سال دفاع مقدس، در مسیر انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب ایستاده‌اند.