مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  29 مهر 1401

امام جمعه بروجرد گفت: فروکش کردن اغتشاشات اخیر نشان دهنده پیروزی بزرگ نظام به عنوان جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: اغتشاشات اخیر در کشور نشان داد ایران که به عنوان جبهه مقاومت در تقابل با جبهه استکبار قرار دارد پیروز میدان است و نقشه ایجاد تفرقه توسط دشمن عملی نشد.

وی گفت: فرانسه و رییس جمهور این کشور که از اغتشاشات دفاع می کردند اکنون دچار آشوب های داخلی شده اند به طوریکه در ۱۳۸ شهر این کشور اغتشاشات سراسری به راه است.

امام جمعه  بروجرد در خصوص اغتشاشات فرانسه اظهار داشت: یک دختر ۱۲ ساله سر بریده شده و خانم ۴۷ ساله ای کشته شده است اما آنها که مرگ مهسا امینی را برای اغتشاشات در کشور بهانه کرده بودند سکوت کرده اند.

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بود و نقشه خود را از سیستان آغاز کرد اما با شکست مواجه شد و اجلاس بزرگ تهران که همزمان با هفته وحدت و با حضور علمای بزرگ شیعه و سنی برگزار شد یک پیروزی بزرگ در برابر نقشه های تفرقه انگیز دشمن بود.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای امنیت هم یک پیروزی بزرگ بود زیرا دشمن تصور می کرد مردم بی تفاوت هستند اما مردم نشان دادند هر گونه تعرض به انقلاب و ارزش ها را برنمی تابند و پرشور به میدان می آیند.

وی در هم کوبیدن مقر ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران را نیز یک پیروزی بزرگ در برابر دشمن عنوان کرد و گفت: رزمایش سپاه در سواحل رود ارس نیز نمایش اقتدار و توانمندی سپاه و مشت محکمی بر دهان دشمن و استکبار بود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر فروکش کردن اغتشاشات بیان کرد: باید مراقب بود چراکه دشمن از راه های مختلف مانند خرابکاری، تفرقه و مطرح کردن مباحثی همچون حقوق بشر ایجاد فتنه می کند.