مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  10 آبان 1401

آیت الله صدیقی بیان داشتند: جهاد امر به معروف و نهی از منکر با آبرو، جان و مال صورت می گیرد و دشمن در هجمه رسانه‌ای آبروی افراد را هدف قرار می دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی، انقلاب اسلامی را نعمت الهی دانستند و گفتند: تشکیل حکومت دینی زیر پرچم رهبری آسمانی، ایمان و باور می خواهد و پس از باور و پذیرش وجودی، باید در این مسیر استقامت کرد.

ایشان افزودند: در انقلاب اسلامی افرادی وجود داشتند که برای پیروزی انقلاب به زندان رفتند ولی در ادامه مسیر نتوانستند استقامت کرده و گرفتار انحراف شدند.
آیت الله صدیقی با اشاره به روایتی از اهل بیت(ع) نگه داشتن ایمان در آخرالزمان را سخت تر از نگه داشتن آتش در کف دست دانستند و تصریح کردند: از سنت های الهی، غربالگری افراد است که در انقلاب اسلامی این سنت الهی را بارها مشاهده کرده ایم.
ایشان استقامت در ایمان، اعتقاد به انقلاب و ولایت فقیه را از شاخص های ایمان برشمردند و بیان کردند: این گونه افراد در فراز و نشیب های دنیا که به افراد برای بی دینی بهانه می دهد، ایمان و باور خود را حفظ می کنند.
آیت الله صدیقی، امر به معروف و نهی از منکر را مبنای جهاد دانستند و خاطرنشان کردند: این جهاد با آبرو، جان و مال صورت می گیرد و در میدان انقلاب اسلامی باید آبرو را هزینه کرد.
ایشان با تأکید بر این که هجمه رسانه ای قوی تر از هجمه نظامی است، خاطرنشان کردند: دشمن در این هجمه، شخصیت ها و آبروها را هدف قرار می دهد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به این که امروز فردی که با آبرویش از اسلام و انقلاب دفاع می کند، مجاهد است، خاطرنشان ساختند: جهاد دارای مراتبی است که جهاد با آبرو سخت ترین نوع جهاد است.
ایشان افزودند: الحمدلله مجاهد با جان و مال در این کشور در اوج خود است ولی بسیجیان باید در این زمینه پیشگام باشند.
آیت الله صدیقی با بیان این که اصلاح جامعه در گروی اصلاح خودمان است، گفتند: برای آمر به معروف بودن باید نخست از خودمان شروع کنیم.