مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  10 آبان 1401

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه شهرری گفت: در اتفاقات اخیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شد و به دبیر آن ظلم شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و امام‌جمعه شهرری در دیدار با جمعی از مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در اتفاقات اخیر به جناب آقای دکترسیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی دبیر ستاد ظلم شد و این ستاد خیلی مظلوم واقع شد.

در این دیدار که در مصلای این شهرستان برگزار شد، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرری در ادامه، پس از گزارش برادر علی شیرازیان معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، در خصوص رویکردهای جدید ستاد و اقدامات صورت گرفته رهنمودهایی را مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان، دعوت قرارگاه مطالبه‌گری استان تهران برای حضور در یکی از جلسات این قرارگاه و ارائه توصیه های لازم را پذیرفت.

در این دیدار، حجت‌الاسلام مهدی زیبایی معاون فرهنگی و آموزش، آقایان امید یوسف‌زاد مدیرکل دستگاه‌های اجرایی و قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و حسین حسن سرپرست قرارگاه مطالبه‌گری مردمی شهرری نیز حضور داشتند.