مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،10 آبان 1401

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: چهار هزار و ۹۸۰ تن آرد بین روستاهای بروجرد توسط مراکز خدمات و حمایتی تعاون روستایی شهرستان توزیع شده است.

محمد حسین نوابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان ۷۸۰ تن آرد خانه پزی برای روستاهای فاقد خبازی و چهار هزار و ۲۰۰ تن آرد خبازی برای روستاهای دارای نانوایی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه سرانه سهمیه روزانه آرد روستایی در بروجرد بیش از ۱۸۰ تن است، بیان کرد: آنچه که اکنون تخصیص می یابد رقمی حدود ۱۱۲ تن است، سرانه توزیع آرد باید هشت و نیم کیلوگرم به ازای هر فرد در ماه باشد که به دلیل تخصیص کمتر از میزان مورد نیاز مقدار کمتری از این سرانه توزیع می شود.

نوابی افزود: تقاضای ساکنان روستاها ی بروجرد بیشتر از سهمیه تخصیصی است. 

رییس اداره تعاون روستایی بروجرد اضافه کرد: علاوه بر این امسال ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار مواد سوختی بین روستاهای فاقد گاز بروجرد توزیع شده که شامل ۱۸۰ هزار لیتر نفت سفید برای سوخت و گرم کردن آنها و ۲ میلیون لیتر  هم برای استفاده در تراکتورها و ادوات کشاورزی آنها بوده است.

نوابی ادامه داد: تعاون روستایی همه تلاش خود را برای کشاورزان و روستاییان به کار می گیرد و در همه فصول سال برای ارائه خدمات بهتر به توزیع و عرضه اقلام مورد نیاز مصرفی روستاییان اقدام می کند.