مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  13 آبان 1401

 امام جمعه بروجرد گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است و این مبارزه با همواره و در همه شرایط ادامه دارد و این انقلاب تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد در مصلای نماز جمعه اظهار داشت: استکبار جهانی مرتب و پی در پی در حال شکست خوردن است و بارزترین موارد ناکامی و شکست آنها همین اقدامات اغتشاش گرانه در کشور است.
وی افزود: یکی از مهمترین علل شکست فتنه انگیزی استکبار جهانی در جریان اغتشاش های اخیر اهانت و توهین به مقدسات بود که با شعار و عمل به مقدسات و ارزش ها، قرآن، مساجد و پرچم ما که نماد عظمت و عزت است توهین کردند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: آنها چادر از سر زن باحجاب برداشتند و به رهبر معظم  انقلاب توهین کردند که همین اهانت های آنها بود که باعث شکست اغتشاشگران شد.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: عامل دیگری که نقش موثری در شکست اغتشاشگران داشت بی عفتی و بی غیرتی آنها بود که با سر برهنه شعار زن و آزادی سر دادند که این اقدام آنها توهین به زنان است و از سوی مردم قابل قبول نیست و با شکست مواجه شدند.
وی اضافه کرد: خشونت و دست به اقدامات خشونت آمیز از دیگر عوامل مهم شکست اغتشاش گران است و باید بدانند ایران اسلامی میلیون ها جوان مومن تمام عیار دارد که به اغتشاشگران اجازه اقدامات خشونت آمیز و بر هم زدن امنیت کشور و مردم را نمی دهند.
امام جمعه بروجرد خطاب به دانشحویان گفت: به برخی دانشجو نماها که دنبال بر هم زدن نظم دانشگاه هستند اجازه ندهید دست به چنین اقداماتی بزنند.
وی افزود: اینها را که علیه نمادهای عزت و عظمت خود و علیه مقدسات و آرمان ها اقدام می کنند باید به آنها اجازه هیچ کاری ندارد و بیرون شان کرد.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کسی که در مجموعه دولت است اجازه خیانت ندارد، گفت: کسی که از دولت حقوق می گیرد و علیه آن حرف بزند خیانت کرده است و اجازه ندارد علیه دولت کمترین اقدامی را انجام دهد.
امام جمعه بروجرد تصریح کرد: دانشجویان انقلابی و ولایی و مومن به برخی معدود دانشجونماها که تعدادشان هم زیاد نیست اجازه هیچگونه اقدام هنجاشکنانه در دانشگاه ها ندهند.
وی با تاکید بر اینکه این انقلاب تداوم خواهد یافت گفت: مردم همچنان پای این انقلاب هستند و این انقلاب ادامه دارد تا بدست امام زمان (عج) سپرده شود و این انقلاب با خون شهدا بیمه شده است.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: باید فرهنگ انقلاب و اسلام را تبیین کنیم تا در شرایطی که تبلیغات جهانی علیه ما در حال انجام است مسوولیت همه ما در انتقال فرهنگ دینی و انقلابی بیشتر است.