مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،13 آبان 1401

 امام‌جمعه بروجرد گفت: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی و نمایش قدرت پوشالی آمریکای جنایت کار است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملت ایران همان ملت قبل با همان روحیه استکبار و آمریکا ستیزی است و امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای کوبنده مرگ برآمریکا یکبار دیگر بر سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

وی به پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: مشکلات را انکار نمی کنیم ولی در اکثر شاخص ها و حوزه ها نسبت به قبل از انقلاب جلو هستیم و ان اشاالله با همت مسوولان انقلابی بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: استکبار در مقابل ایران اسلامی هیچ غلطی نمی تواند بکند.
 حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ملت ایران  استوار در برابر دشمنان و تبلیغات کذب رسانه های آنها ایستاده و هیچ وقت ظلم و زور را نمی پذیریم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به خوبی شرایط روز دنیا را می دانند و با رهبری های داهیانه و بیانات به موقع تمام توطئه ها را خنثی کرده اند و هم اینک شاهد سرافرازی ملت ایران در دنیا هستیم.
وی اظهار کرد: اختلاف ما با غربی‌‎‌ها و استکبار جهانی سطحی و حل شدنی نیست.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ایرانیان به دنیا نشان داده که قوی هستند و امروز عزت و عظمت ایران به عنوان کشوری مقتدرلرزه بر جان دشمن انداخته است.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: والدین باید به جوانان آگاهی دهند و آن‌ها را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.
امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: پرچم ما نماد استقلال، عظمت و عزت ما است و عده‌ای آن را در اغتشاشات به آتش می‌کشند و کسانی که توهین می‌کنند، مشکل‌دارند شاید عده‌ای فریب‌خورده باشند اما برمی‌گردند.