محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 13 آبان 1401

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: ترویج فرهنگ ایده پردازی، یکی از اساسی‌ترین راهکارها برای حرکت به سمت کارآفرینی و هم راستای شعار سال یعنی تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین تبیینی مقام معظم رهبری است.

علی جودکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایده پردازی به سمت کارآفرینی و تحقق شعال سال که بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ، دانشگاه  آیت الله العظمی بروجردی (ره) امسال با یاری سازمان‌ها و نهادهای همکار  به برگزاری دومین دوره رویداد ایده پردازی با نام "ایده‌های من" اقدام کرده است.

وی افزود: ایده‌های‌ من زیست‌بومی برای ایده‌های دانشجویان، پژوهشگران، استادان و فناوران با فراهم آوردن فضایی برای ایده‌پروری، مهارت افزایی، تجاری‌سازی و آمایش کسب‌وکارهای نوین و نوپا است.

معاون  پژوهشی و فناوری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت: شهرستان بروجرد علاوه بر اینکه به عنوان یک شهر عالم و فرزانه پرور در کشور شهرت دارد، یکی از مهم‌ترین مقاصد خرید ره‌آورد، قطب تولید بسیاری از محصولات باغی همچون سیب و از مهم‌ترین مراکز صنعتی استان با پیشینه‌ای مستحکم در تولید صنایع دستی همچون ورشو است، که این قابلیت ها می تواند در توسعه کارآفرینی و اشتغال نقش موثری داشته باشد.

جودکی با اشاره به دومین دوره برگزاری رویداد "ایده‌های من" اضافه کرد: این جشنواره ایده پردازی با تاکید بر مزایای شهرستان و نیازهای استان با موضوع توسعه و به‌سازی فراورده‌های باغی و باغات، سوغات و صنایع دستی شهرستان بروجرد در حال برگزاری و دریافت ایده است که با استقبال بسیار خوب فعالین و متخصصین نیز همراه شده است.
وی یادآور شد: سامانه برخط دبیرخانه جشنواره به آدرس i۱۴۰۱.ir تا تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ پذیرای ایده‌های ایده‌پردازان است .