محمد نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ، 13 آبان 1401

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید چهره پلید آمریکا رسوا شود، گفت: خون پاک و مطهر شهدای امنیت و شاهچراغ باعث عزت و پایداری بیشتر نطام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس گودرزی  شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای  شاهچراغ که در مسجد نخی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: خون پاک و مطهر شهدای امنیت و شاه چراغ موحب پوست اندازی نظام شده است.
وی افزود: حوادث و اغتشاشات اخیر  نشان از حماقت صحنه ‎گردان ‎ها و عناصر اصلی  دارد و با این اتفاقات دریچه های جدیدی  به روی این ملت باز می شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اخیر باعث می شود که چهره واقعی آمریکا بیشتر از قبل افشا شود.
گودرزی اضافه کرد: امروز اراده، برنامه و طراحی محوری آنها این است که چهره آمریکا  را بزک و گذشته را در ذهن مردم با تغییر محاسبات  به فراموشی بسپارند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ما این است که بگوییم آمریکا کیست، افزود: شعار مرگ بر آمریکا باعث تشدید دشمنی نمی شود بلکه باعث دفع شر می شود.
گودرزی ادامه داد: آمریکا امروز همان آمریکا ۱۳ آبان سال ۴۳ بوده و همان آمریکا ۱۳ آبان سال ۵۷ است که در مقابل دانشگاه جمع کثیری از دانش ‎آموزان را به خاک و خون کشیدند.
وی اظهار کرد: آمریکا امروز همان آمریکا ۱۳ آبان‎ماه سال ۵۸ هستند که ۷۰ تا ۸۰ ابزار جاسوسی از آن استخراج شد، حالا چهره خود را بزک نکنند و نگویند که طرفدار ملت ایران هستیم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: آنهای که ادعای زن، زندگی و آزدای سر می دهند بخشی و جمعی از دختران این سرزمین را به اسارت گرفتند و به اردوگاه بردند.
گودرزی خاطرنشان کرد: زمانی که به هواپیمای مسافربری ایران شلیک کردند به فردی را که شلیک کرده بود مدال شجاعت دادند و ۳۰۰ عزیز ما را مظلومانه به شهادت رساندند.
وی اضافه کرد: آمریکا امروز همان آمریکای بود که تحریم ظالمانه را علیه ما داشته و در فتنه سال ۸۸ حمایت کرد و حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس را به شهادت رساندند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: آمریکا همان آمریکای است که از رژیم صهیونیست حمایت می کند و دانشمندان هسته ای ایران که به دنبال اعتلای ایران و این مردم هستند را به شهادت می رساند.