مریم خاکی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،19 آذر 1401

امام جمعه بروجرد گفت: پیشرفت‌های نظام اسلامی در تمام عرصه برای مردم بازگو و تبیین شود و در کنار این مهم باید دشمنان را معرفی کنیم تا شاهد ناآرامی در کشور نباشیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار داشت: قوه قضاییه صدور احکام برای عاملان ایجاد نا آرامی‌ها را ادامه دهد و برای آنهایی هم که در خارج از کشور علیه جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند باید احکام غیابی صادر شود تا با تداوم اینگونه برخوردهای قاطع شاهد ناآرامی در کشور نباشیم.
وی افزود: قوه قضاییه احکام خوبی برای عاملان ایجاد ناآرامی در کشور صادر کرده است که تشکر می کنیم و حکم برخی دیگر هم صادر خواهد شد و باید صدور این احکام انقلابی همچنان تداوم داشته باشد.
امام جمعه بروجرد در تحلیل رفتارهای عاملان ایجاد ناآرامی در کشور بیان کرد: در پشت این ناآرامی ها آمریکا، اسراییل، فرانسه و انگلیس و صعودی‌ها هستند چون از پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی ترسیده اند و در اتاق های فکر خود به طراحی اغتشاش در کشور ایران پرداخته اند.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: دولت باید مشکلات معیشتی مردم را حل کند، و اگر مشکلات نقدینگی وجود دارد، برخی کارهای عمرانی را تعطیل و به معیشت مردم رسیدگی شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این باید به فعالیت های دیپلماسی در راستای رسوایی کشورهایی که طراحان نا آرامی در کشور هستند اقدام کند تا این کشورها رسوا شوند و در امور داخی کشور دخالت نکنند.
وی گفت: از دانشجویان انقلابی و ولایی انتظار داریم در محیط دانشگاه و بیرون از دانشگاه‌ها بصیرت افزایی کنند و پیشرفت های کشور را تبیین نمایند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی یادآور شد: ۴۰ سال از تاسیس این شورا می گذرد از اعضای آن انتظار داریم برای مسایل فرهنگی طرح و برنامه ارائه دهند.
وی با اشاره به روز جهانی حقوق بشر اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر هیچ گلی به سر بشر نزده اند و خودشان طرفدار ظالمان، متجاوزان و استکبارجهانی هستند که بنا بر سلیقه و میل خود رفتار می کنند، آنها خواهان ناآرامی در ایران هستند اما همین اقدام در آلمان را نمی پسندند و خواهان برخورد پلیس با عاملان ایجاد نا آرامی است.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: امیدواریم حقوق بشر اسلامی در دنیا شکل گیرد.