مریم خاکی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز، 6 مهر 1402

امام جمعه بروجرد گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه پایدار هر جامعه میزان اعتماد افراد به یکدیگر و بهره‌گیری از ظرفیت جوانانی آگاه و تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ جوانان انقلاب در میدان غزه بروجرد افزود: در حقیقت هر چه در جامعه ای سرمایه اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار گیرد آن جامعه در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی عملکرد بهتری خواهد داشت.

وی اظهار کرد: جامعه‌ای که جوانان آگاه و تاثیر گذار دارد بهتر می‌تواند به اهداف و منافع مشترک خود برسد و راه توسعه را راحت‌تر می‌تواند، طی کند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ایران اسلامی تا چند سال آینده در همه عرصه‌ها برتر خواهد شد دشمنان دارای مشکلات زیادی هستند اما مشکلات نظام جمهوری اسلامی را چندبرابر نشان می‌دهند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: در جنگ شناختی جوانان باید مراقب باشند که فریب دشمن را نخورند و در روش منش و لباس پوشیدن خود مراقبت کنند.
وی با تاکید براینکه ایران یک کشور با سابقه درخشان است، ادامه داد: دانش آموزان بروجردی باید طوری درس بخوانند که در کنکور اول شوند چون این شهرستان پیشانی استان است و از شهرهای افتخارآفرین کشور محسوب می‌شود و باید جوانان آن نیز نمونه باشند.

اجتماع عظیم جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب بروجرد در میدان غزه شهرستان با حضور جمع کثیری از جوانان برگزار شد