مریم خاکی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز،  ۱۳ آبان ۱۴۰۲

امام جمعه بروجرد گفت: ظلم رژیم غاصب اسرائیل در غزه پایدار نیست و کودک کشی در غزه نشانه ضعف اسرائیل است.

 

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: ظلم رژیم غاصب اسرائیل در غزه پایدار نیست، اگرچه شهادت مظلومانه بیش از ۲ هزار کودک فلسطینی برای هیچکس آسان نیست.

 

وی اظهار داشت: اسرائیل اعلام کرده است که این کودکان بمب‌های ساعتی هستند و اگر امروز کشته نشوند، ۱۵ سال دیگر در مقابل آنها خواهند ایستاد.

 

خطیب جمعه بروجرد ادامه داد: اسراییلی ها خود اقرار به خطر حضور این کودکان و رزمندگان آینده دارند و این اعتراف بیانگر آن است که کودک کشی ، حمله به مدارس ، بیمارستان‌ها نشانه ضعف اسرائیل است.

 

حسینی در ادامه ضمن گرامیداشت حماسه ۱۳ آبان افزود: شهادت ۵۶ دانش آموز در ۱۳ آبان حادثه تلخی بود که به عنوان یک روز ملی برای همیشه در ذهن ملت ایران مانده است.

 

وی یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان موجب شد ابهت آمریکا در هم شکسته شود.

 

امام جمعه بروجرد از آحاد مختلف مردم بروجرد خواست روز ۱۳ آبان با حضور پرشور خود در راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا به معرض نمایش بگذارند.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات افرادی متدین و تحصیل کرده وارد عرصه شده‌اند که امید آن می‌رود با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای افرادی کارآمد انتخاب شوند.

 

وی گفت: امیدواریم شورای نگهبان و هیئت نظارت افرادی را تایید کنند که شایسته نظام بوده و بتوانند اهداف و آرمان‌های آن را به پیش ببرند.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: مردم همواره پشتیبان نظام بوده و هستند و بدون شک در انتخابات پیش رو حماسه بزرگ خواهند آفرید.