محمد نوروزی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز،  ۱۳ آبان  ۱۴۰۲

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر فریاد استکبار ستیزی مسلمانان، روز به تصویر کشیدن مظلومیت مردم فلسطین است.

 

مسلم مرادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با توجه به تقارن آن با حوادث و اوضاع دلخراش و جانسوز ناشی از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطین و غزه قهرمان، ضرورت و اهمیت بزرگداشت این روز ملی و تاریخی را دو چندان و ویژه تر از سال های گذشته کرده است.

 

وی افزود: از همه همشهریان عزیز شهرستان بروجرد دعوت می نمایم که همراه با ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، شرکت کنند.

 

فرماندار بروجرد بیان کرد: ملت ایران ضمن حضور در راهپیمایی روز ۱۳ ابان و ابراز حمایت و همدردی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین انزجار خود از جنایات و کشتار بی رحمانه رژیم جعلی اسرائیل، را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

 

وی ادامه داد: بار دیگر در جبهه حق علیه باطل قرار گرفته و ان شاءالله با استعانت از خداوند متعال و یاری حضرت صاحب الزمان(عج) و حمایت همه مسلمانان جهان، بزودی شاهد پیروزی محور مقاومت و مردم شجاع فلسطین بویژه منطقه غزه باشیم.