مریم خاکی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز،  هفتم آذر ۱۴۰۲

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ فاطمی و سیره حضرت فاطمه(س) در جامعه است.

حجت الاسلام نصرت الله موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه زنان عالم و پاسدار ولایت است و تبیین نقش آن بانوی بزرگوار در این ایام در دفاع از اسلام و دین وظیفه اصلی مبلغان است.

وی اظهار کرد: حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است و ایام فاطمیه بهترین فرصت برای استحکام بنیان خانواده است.
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: امروزه دشمن برنامه دارد که با کم‌رنگ‌تر کردن نقش مادر، خانواده‌ها را متلاشی کند و این توطئه و ترفند دشمن در کشور ما بیشتر دیده می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بیان کرد: متاسفانه در برخی موارد دیده نشدن جایگاه مادر در جامعه باعث مشکلات فراوانی می‌شود از جمله زیاد شدن آمار طلاق و کم شدن صله‌رحم در جامعه که باید برنامه‌های ایام فاطمیه به تقویت ایمان مردم و پیوندهای اجتماعی کمک کرد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ایام فاطمیه امسال با هدف نشر خوبی‌ها در جامعه با محوریت مادران و پدران از دیگر محورهای برنامه‌های ایام فاطمیه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها نیز با معرفی مادران و پدران با ایمان و موثر در پیوندهای اجتماعی به پیشبرد اهداف ایام فاطمیه کمک کنند.

وی تصریح کرد: تشکیل ستاد شهرستانی با حضور هیات‌ مذهبی، کانون مداحان و کانون دختران حاج قاسم برای برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه از دیگر اقدامات است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از جمله برنامه های ایام فاطمیه را فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرستان برپایی ایستگاه‌های صلواتی با همکاری مردم و هیات‌ مذهبی و برگزاری سوگواره شعر فاطمی و اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی عنوان کرد.

وی بیان کرد: اجتماع بزرگ مادران در ایام فاطمیه و برگزاری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم و سالروز شهادت آن حضرت با حضور هیات‌ مذهبی و تشییع پیکر شهید گمنام در بروجرد از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در شهرستان است.