مریم خاکی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز، دوازدهم فروردین 1403

امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی با وجود مشکلات و تحریم‌ها ظالمانه با قدرت و توان بیشتر در حال توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی افزود: در این روز با برپایی انتخابات ۹۸ درصد مردم ایران به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی بر حرمت نگه داشتن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و تقارن با روز طبیعت تاکید کرد و ادامه داد: شب قدر از شب‌های بسیار مهمی است که در قرآن تاکید فراوان به آن شده و با توجه به تقارن شب قدر با روز طبیعت باید حرمت این شب به بهترین شکل نگه داشته شود.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: همه ما باید تلاش کنیم در این روز بی‌حرمتی به ساحت مقدس مولا علی(ع) و ماه مبارک رمضان صورت نگیرد.

وی با اشاره به گذشت ۶۲ سال از رحلت آیت الله العظمی بروجردی مرجع تقلید شیعیان جهان ادامه داد: آیت الله بروجردی همچنان بهترین الگو برای همه مسلمانان از نظر رفتاری، کردار و گفتار است.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: به لطف خداوند ایران دارای قدرت و عزت است و بدون شک مشکلات نمی‌تواند ملت ایران را خسته و ناامید کند.
حجت الاسلام حسینی از عملکرد عامران امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان بروجرد با همکاری نیروی انتظامی تقدیر کرد و افزود: همه ما باید در این زمینه فعالیت جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز صدور قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم بعث عراق بر استفاده از سلاح شیمیایی افزود: متاسفانه خود افرادی که این قطعنامه را صادر آنها خود به دشمن سلاح شیمیایی دادند.
وی همچنین با اشاره به قطعنامه شورای امنیت در مورد فلسطین بیان کرد: متاسفانه دولت آمریکا می‌گوید این قطعنامه الزام آور نیست و این در حالی است که زنان و کودکان فلسطینی قطعه قطعه شده اند.
امام جمعه بروجرد تاکید کرد: سازمان دفاع از حقوق بشر نباید به این جمله تاکید کند و برای کشور متجاوز اسرائیل مجازات در نظر بگیرند چرا که جنایت جنگی انجام دادند.
وی اظهار کرد: امسال باید روز قدس به بهترین شکل و به صورت ویژه برگزار شود و با سر دادن شعارهای مختلف علیه دشمنان در محکومیت آمریکا و اسرائیل تاکید شود که بدون شک تاثیرگذار خواهد بود.