مریم خاکی، خبرنگار بحرالعلوم نیوز، سوم اردیبهشت 1403

امام جمعه بروجرد گفت: ایران اسلامی مقتدر و قوی است و این اقتدار را با عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی روز سه شنبه در دیدار با نیروهای پادگان مهندسی ارتش جمهوری اسلامی بروجرد اظهار کرد: امروز پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌ها باعث اقتدار و عزت شده است، این پیشرفت‌ها مرهون رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی فرزندان غیور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق مشخص شد که موشک های ایران فقط برای دفاع استفاده خواهد شد، افزود: موشک های ایران نقطه‌زن هستند و اهداف مشخص را هدف قرار دهند.

امام جمعه بروجرد با تاکید براینکه قدرت موشکی، امنیت آفرین است، بیان کرد: امروز کسانی که می‌گفتند موشک برای چیست باید متوجه باشند که دشمنان آنچنان ترسیده‌اند که بسیاری از کشورها اعلام کردند، که در این ماجرا جویی رژیم غاصب دخالت نخواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ایران در عملیات وعده صادق حکیمانه برخورد کرد، حماقت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق باعث شد ایران اسلامی اهداف مشخصی را مورد هدف قرار دهد.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی باور نمی کرد این‌ بار ایران حملات آنان را تلافی نکند ولی نیروهای مسلح با عملیات وعده صادق دشمنان را تنبیه بزرگی کردند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی جدا از مردم نیستند، گفت: در زمان طاغوت آمریکا و انگلیس برای ارتش تعیین تکلیف می‌کردند، شاه خائن انسانی ترسو بود که مغلوب فرهنگ غربی بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز خدا را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است، ارتش و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ولایتمدار و برای اعتلای نظام مقدس اسلامی جان خود را فدا می‌کنند.

وی گفت: نخبگان جوان ایرانی در کمتر از ۴۰ سال از کشورهایی که ۲۰۰ سال است تلاش می‌کنند در همه عرصه ها جلوتر هستند.

ارتش جمهوری اسلامی بدنه مردمی دارد

فرمانده مرکز آموزش مهندسی ۴۱۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بروجرد بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی بدنه مردمی دارد و قبل از پیروزی انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی شهیدان بزرگی مثل شهید صیاد شیرازی را تقدیم نظام کرده است.

امیر سرتیپ دوم عبدالعلی فریادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق سیلی محکمی به رژیم کودک کش اسراییل وارد کردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ارتشی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان عملیات‌های مختلفی انجام دادند و ۵۵ درصد تجهیزات دشمن را در آغاز جنگ منهدم کردند.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی۴۱۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: نسل جوان و نوجوان باید در مورد عملیات‌های دفاع مقدس مطالعه داشته و آگاه باشند و رشادت های رزمندگان برای آنها تبیین شود.

امیر فریادی تاکید کرد: در طول این ۴۵ سال نیز ارتش جمهوری اسلامی پای کار ملت و در کنار مردم ایستاده و امروز ارتش و نیروهای مسلح به خودکفایی رسیدند و در نوک قله پیشرفت همه جانبه ایستاده اند.