گزارشگر مجیدرضا نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  05 مرداد 1401

به گزارش اداره کل روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ ضرورت توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهمترین فرائض اجتماعی که مورد تأکید منابع دینی ما است برکسی پوشیده نیست. از طرفی ترویج و توسعه در سطوح گسترده بدون همت و عزم جمعی میسر نیست و بخشی از این عزم و اراده می‌تواند در قالب کمک‌های مردمی به صورت منابع مالی در اختیار نهادهای متولی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد.

در همین راستا مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال‌های اخیر طی نامه‌های متعدد به مراجع عظام، خواستار دریافت بخشی از وجوهات شرعیه مقلدین به منظور توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر شده‌اند که مراجع معظم نیز در پاسخ به این مطالبات، اجازه دریافت یک سوم از سهم امام توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور را صادر کرده‌اند.

براین اساس، مؤمنین، مقلدین محترم و همه کسانی که به ضرورت احیاء، اقامه و توسعه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اهتمام دارند، می‌توانند وجوهات شرعیه خود در قالب یک سوم از سهم امام را به حساب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نزد بانک مرکزی واریز نمایند.

شماره حساب ستاد امر به معروف و نهی از منکر نزد بانک مرکزی:                  ۴۱۰۱۰۰۹۵۳۸۱۶۴۶۸۳      

شماره شبا: IR۳۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۰۹۵۳۸۱۶۴۶۸۳