گزارشگر مجیدرضا نوروزی ، خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  05 مرداد 1401

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و  نهی از منکر استان کردستان،محمود الله مرادی در نشست با اصحاب رسانه‌های شهرستان دیونداره، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی، مطالبه‌گری فارغ از حب و بغض شخصی، صرفا به نفع مردم مطالبه بحق را مسیر اصلی حرکت خود بدانند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ضمن تقدیر از خبرنگاران شهرستان دیواندره برای فعالیت در ایام انتخابات، گفت: رسانه‌ها در این عرصه مهم واقعاً احساس تکلیف و به بهترین شیوه ممکن انجام وظیفه کردند، و با تبلیغات مناسب زمینه مشارکت بی‌نظیری را در سطح کشور به نام خود ثبت کردند.

وی در ادمه بیان داشت: مطالباتی که امروز به نفع مردم از آن سخن می‌گویند حق طبیعی آنان است چرا که برای آن با جایگاه خود تلاش کرده‌اند.

الله‌مرادی افزود: رسانه‌ها بعنوان صدای مردم و چشم بینای مسئولین باید بدون جانب‌داری خاص فضا را برای همه نظرها و دیدگاه‌ها باز کرد و بهترین خروجی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه همه از اعضای ستاد امر به معروف هستند، گفت: امروز انتظار از جامعه رسانه مطالبه‌گری است رسانه‌ها باید شعارهای انتخاباتی که داده شده است با مطالبه‌گری بحق به آن جامه عمل بپوشاند.

الله‌مرادی گفت: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه والایی دارد، نباید آن را در موضوع حجاب خلاصه کنیم عامه مردم باید متوجه باشند که اگر در نقطه‌ای منکری صورت گرفت تذکر بدهند و اگر معروفی دیدند، تشویق کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران در جایی که متوجه شدند که رانت و یا فامیل‌بازی صورت می‌گیرد با انتقاد سازنده و قانونمند ورود کنید و ستاد امر به معروف و نهی از منکر قطعاً از چنین خبرنگاران و رسانه‌ها حمایت می‌کند.