مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  09 آذر 1401

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امر به معروف و نهی منکر در مجموعه فعالیت های درمانگاه، بیمارستان و مراکز آموزشی و دانشگاهی باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به نقل از خبرگزاری ایسنا، حجت‌الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتمین همایش سلامت و فرماندهان گفت: مواظب باشید فضای کشور شما را منفعل نکند. ما یاد گرفتیم تغییر بدهیم نه اینکه فضا ما را تغییر دهد. اگر رعایت حجاب در جامعه کمرنگ شده، در مراکز شما نباید این اتفاق بیفتد و چارچوب ها کمرنگ شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: در اوج فداکاری و خدمتگذاری باید بر سر اصول و چهارچوب بایستیم. در فضای دانشگاهی و بیمارستان ها نباید تسلیم وضعیت شویم البته با ادبیات خیرخواهانانه و طبیبانه و دوستانه اما محیط را پاسداری کنیم. همچنین امر به معروف و نهی منکر در مجموعه فعالیت های شما باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی‌ گفت: تفاوت شما با تمام نظام‌های دیگر در بحث بهداشت و درمان این است که موضوع در بهداشت و درمان انسان است، انسانی که دو بعدی است و دو حیات دارد. علاوه بر حیات حیوانی حیات دیگری هم دارد که در آن هم مرگ هست هم حیات و هم درد و درمان. پس یکی از مطالباتی که باید توجه شود موضوع انسان در بهداشت و درمان اسلامی در هر دو بعدش است.