مجیدرضا نوروزی ، مدیرمسئول و خبرنگار بحرالعلوم نیوز ،  09 آذر 1401

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اغتشاشات اخیر درس بزرگی بود تا مسئولان از خواب غفلت بیدار شده و آثار تهاجم فرهنگی و بی تفاوتی را مشاهده نمایند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ حجت الاسلام خان محمدی گفت: در طرح عفاف و حجاب و سخنان مسئولان ستاد بر این نکته بارها تاکید شده بود که وضعیت فرهنگی جاری و نحوه برخورد با مقوله حجاب، کشور را با بحران مواجه می سازد.

وی افزود: شخصا نیز مصاحبه کردم و گفتم مسئله فقط حجاب نیست بلکه زدودن حیا از جامعه، برهنگی و همجنس‌گرایی را دشمن دنبال می کند و شاهد بودیم که پرچم همجنس بازان را بالا بردند.

حجت الاسلام خان محمدی با بیان اینکه دشمن خانواده و عفاف و حجاب را هدف قرار داده است، افزود: اگر این سنگرها را فتح کند سنگرهای دیگر را هم از پیش روی خواهد برداشت چون به این نتیجه رسیده که اگر می خواهد در این مملکت شهید سلیمانی ها و فخری زاده‌های دیگری را نبیند باید بنیان خانواده را هدف قرار بدهد.

وی افزود: لذا ستاد امر به معروف و نهی از منکر از رئیس جمهور محترم خواسته است وزراتخانه ای مستقل فقط به بحث خانواده و جوانی جمعیت بپردازد.

حجت الاسلام خان محمدی درباره دلایل همجه های اخیر به ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد روی نقاط حساسی همچون فرزندان خارج نشین مسئولان، مقابله با سلبریتی های فاسد، 25 هزار نفری که به عنوان معلم بدون ارزیابی جذب شده اند، عدالت آموزشی، فرهنگ سازی غلط صدا و سیما که با تفکر افرادی همچون وزیر فعلی گردشگری شکل گرفته و پیگیری مطالبات مردمی در حوزه مفاسد اقتصادی دست گذاشته که خوشایند خیلی ها نیست و علیه ستاد هزینه و جوسازی می کنند.

وی اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را عدالت اجتماعی عنوان کرد و افزود: در جریان سازی اخیر، دشمن برای از بین بردن عفاف و حجاب با تمام قوا به میدان آمده و در حالی که بی برنامگی در مسائل فرهنگی کشور موج می زند ستاد با طرح جامعی پا به میدان مقابله گذاشته و در واقع ضربه گیر دولت شده است.